Search Icon
Search Icon
Search Icon
slide1
א.י ברזילי נכסים בע"מ

א.י ברזילי נכסים בע"מ

אודות א.י ברזילי נכסים בע"מ

 

החברה נוסדה בשנת 1991 ע"י עמירם ברזילי, יהלומן ותיק וחבר בורסת היהלומים. היום מנוהלת החברה ע"י עמירם ותום ברזילי, ובחלוף למעלה משני עשורים לפעילותה, מציגה החברה המשפחתית רקורד מרשים ומוניטין רב בתחום הייזום והבנייה, וניסיון עשיר בייזום וניהול נדל"ן מניב. יחד עם חברות אחיות (גב ההר ייזום ובנייה בע"מ, שושנת הלב נכסים ובנייה בע"מ, ל.ב.ל בניין ונכסים בע"מ) הייתה א.י ברזילי שותפה להקמת מגוון בנייני משרדים ומגורים באזור המרכז, תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר.

יסודות ההצלחה שלנו, המושתתים על יצירה ועשייה משותפת עם לקוחותינו במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר, הביאו אותנו לעסוק בשנים האחרונות בייזום, מימוש זכויות וביצוע תמ"א 38 ותוכניות פינוי- בינוי. ניסיוננו בעבודה מול הגופים והרשויות, ההיכרות המעמיקה עם תוכניות מתאר קיימות ועתידיות, העבודה עם הטובים שבקבלנים ואנשי המקצוע וכמובן, תהליך העבודה המשותף עם בעלי הדירות – כל אלה מאפשרים לנו להגיע לתוצאות הטובות ביותר בכל פרויקט.

א.י ברזילי מציעה לכם לקחת חלק בהצלחה. היום, יותר מתמיד, יש לכם הזדמנות לממש את זכותכם לשדרוג הנכס שבבעלותכם ולהעלאת ערכו עד לכדי עשרות אחוזים ויותר. כך תזכו להנאה כפולה, גם מזכותכם החוקית לשיפוץ הבניין ולתוספת ממ"ד ומרפסת שמש, ללא כל עלות מצדכם, וגם מיתרונות העבודה עם חברת בוטיק נדל"ן איכותית המתמחה בתמ"א 38.

לא.י ברזילי עשרות לקוחות מרוצים, שוודאי ישמחו להמליץ לכם על הבחירה הנכונה. כחברה הרואה עצמה מחויבת להצלחת לקוחותיה, אנו מקפידים על איכות הבנייה, עיצוב חדשני ויוקרתי ותשומת לב לכל פרט, ייעוץ מקצועי ומשפטי, ערבויות בנקאיות וליווי בנקאי. ממשו את זכותכם ותוכלו ליהנות עוד היום מיחס אישי, אמינות ואחריות, ולהיות בטוחים שיש לכם כתובת למענה מהיר, אדיב ומקצועי. כי יותר מכל, חשוב לנו שתמשיכו לחייך וליהנות מראש שקט לאורך כל שלבי הפרויקט וגם בשנים הבאות. חשוב לנו שתרגישו בבית.

פרוייקטים של החברה

X

מלאו את הפרטים לקבלת הצעת מחיר

Name Icon

Phone Icon