Search Icon
Search Icon
Search Icon
פרויקט ענבר 1
פרויקט ענבר 2
פרויקט ענבר 3

ענבר – אבני דרך

Location Icon
נווה מנחם, קרני שומרון
Home Icon
דירות של 3, 4, 5, 6 ו- 7 חדרים • קוטג'ים • דופלקסים
Price Icon
החל מ- 850,000 ש"ח

אודות הפרוייקט

 

 

הפרויקט מצליח לרכז במקום אחד את כל היתרונות שתמיד חלמתם עליהם: נוף בראשיתי מדהים וירוק כל השנה, ישוב מבוסס, דירות גדולות במחיר שווה, חיים באווירה של כפר עם קרבה לעיר, והכי חשוב ניהול הפרויקט ע”י חברת בניה אמינה, ישרה, איכותית ומקצועית המעניקה לכם שקט וביטחון ברכישת הבית החדש שלכם.

הפרויקט הינו פרויקט ייחודי של 87 יחידות דיור המאופיין בתכנון ומחשבה ייחודיים היוצרים ניצול מקסימאלי של השטח ונוחות מרבית של הדירה בהתאם לתנאי הטופוגרפיה במקום. המותאמים לצרכיה של משפחה גדולה. הבתים בפרויקט מתוכננים על פי התפיסה המקדשת את חיי המשפחה ומאפשרת את המרחב הפרטי לכל אדם בתוך הבית. הגישה הקלה אל תוך הבית והיציאה הקלה אל הגינה ממזגים בין הטבע העוטף את הבית מבחוץ לבין החדרים של הבית – מבצרו של האדם.

המטבח והחדרים הפונקציונאליים מקלים את התנועה בתוך הבית ויוצרים אווירה של קלות ונוחות. בפרוייקט ניתן למצוא מגוון דירות בגדלים של מ 126- מ”ר ועד 200 מ”ר. בנוסף, חלק מהדירות בנויות עם מעטפת שלד, מה שיאפשר לכם אופציה עתידית להגדלת הדירה ביחד עם הגדלת המשפחה.

קירבת הפרויקט כ- 15 דקות בלבד לכפר סבא והכי חשוב, ניהול הפרויקט ע”י חברת בניה איכותית, אמינה, מקצועית וישרה המאפשרת לכם ליהנות מראש שקט ומלווה אתכם מרגע חתימה ועד קבלת הדירה. 

 

 

 

 

סוג הפרויקט: קבוצת רכישה

 

 

סוג הנכס: דירה/בית בישוב

 

 

אופי המבנה: בנייה נמוכה

 

 

מועד אכלוס שלב א': 01/2018

 

 

 

 

 

לפרטים נוספים על הפרויקט 09-8626662

Street View Icon
תצוגת רחוב
Map Icon
חזרה למפה

פרוייקטים נוספים שעשוים להיות רלוונטים

X

מלאו את הפרטים לקבלת הצעת מחיר

Name Icon

Phone Icon